Relaties en klanten 2017-02-15T09:01:23+00:00

Project Description

Ben je werkzaam voor een grote onderneming of instelling met meerdere vestigingen of merken, waarvoor retailers en consumenten het verschil maken. Dan is het belangrijk dat je die koestert en probeert zo goed en lang mogelijk alle service en vriendelijkheid te bieden. Tevreden personeel, franchisers en klanten zijn de basis van het succes, de omzet en het visitekaartje van je bedrijf.

Als directeur of manager is het belangrijk dat je ze waardeert, beloont en als een goede vriend behandelt. Dan zullen ze voor je door het vuur gaan, krijg je meer gedaan en blijven ze gemotiveerd, ook als het wat minder gaat.

Als bedrijf of merk wil je dat je klanten tevreden zijn, dat ze zoveel mogelijk kopen en ze elke keer weer verrast worden met leuke, speciale of bijzondere aanbiedingen, verpakkingen en cadeautips. Met Van Onschatbare Waarde kan je op bijzondere momenten je klanten verrassen met een unieke themabox met je producten of merk(en) erin. Een creatieve en eigentijdse manier om je klanten iets speciaals te kunnen presenteren, waarmee ze vrienden, familie of anderen (die voor hem of haar van onschatbare waarde zijn) op bijzondere momenten kunnen verrassen.

  WIST JE DAT?

  • Complimentjes de relatie met je medewerker versterken.
  • Complimentjes leiden tot betere prestaties.
  • Meer waardering meer motivatie geeft.
  • Meer waardering voor minder stress zorgt.
  • Complimentjes tot minder verzuim leiden.
  • Meer waardering het teamgeluk vergroot.